اجرای ۵۴۱ رای برای رفع خطر بناهای حادثه‌آفرین در اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری ۵۴۱ رأی بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی در اصفهان اجرا شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در ۹ ماه سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۲۸ هزار و ۶۲۶ تذکر ارائه شده، ۱۰ هزار و ۳۷۴ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۲۶ هزار و ۳۹۹ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد هفت هزار و ۵۵۲ اخطاریه صادر شده است و سه هزار و ۵۱۱ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر طی ۹ ماهه امسال یک‌هزار اخطاریه صادر شده و ۵۰۰ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۸۴۴ نفر دستفروش و ۴۶۲ نفر متکدی جمع‌آوری شده اند.

وی افزود: در ۹ ماه سال‌جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات یک هزار و ۱۵۷ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی هفت هزار و ۱۷۵ ساختمان، جلوگیری از تبدیل یک هزار و ۱۹۵ ساختمان و تعطیلی ۱۴ هزار و ۷۹۶ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا ۱۴ هزار و ۴۸۱ مورد اخطاریه صادر شده است و دو هزار و ۳۴۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۸۸ رأی اجرا شد و ۵۴۱ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری یک هزار و ۲۲۲ رأی اجرا شده است.

کد خبر 464225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.