۲۰ درصد معابر شهر گوگد خاکی است

شهردار گوگد گفت: امسال در ۳۸ هزار متر مربع از معابر شهر گوگد حدود چهار هزار تن آسفالت‌ریزی شده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بودجه سال ۹۹ پروژه‌های ساماندهی پیاده‌روهای سطح شهر، توسعه پارک‌های محله‌ای، جداسازی آب فضای سبز شهری از آب شرب، تکمیل فضای سبز پارک لاله، زیرسازی و آسفالت معابر، جدول‌گذاری و کانیوگذاری و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی و اتمام پروژه‌های ناتمام پیش‌بینی شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۸ هزار مترمربع از معابر خاکی با استفاده از چهار هزار تن آسفالت و اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهسازی شده است.

شهردار گوگد گفت: با گذشت ۵۸ سال از تأسیس شهرداری گوگد هنوز ۲۰ درصد معابر شهر خاکی است که آسفالت آن‌ها در دستور کار قرار دارد و تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر ۹۰ درصد از معابر بهسازی و ساماندهی می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه آسفالت معابر با اجرای عملیات کانیوگذاری و احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی در دستور کار قرار دارد، افزود: کانیوگذاری و احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی از مواردی است که باعث طولانی شدن عمر آسفالت و بهسازی معابر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ازابتدای امسال تاکنون در مجموع برای زیرسازی، آسفالت و کانیوگذاری و دفع آب‌های سطحی با هدف بهبود عبور و مرور شهری دو میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 464153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.