گوشی گلکسی A72 مدل 4G چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی گلکسی A72 مدل 4G با تراشه اسنپدراگون 720G در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ هفته آینده از گوشی گلکسی A72 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کند. نسخه 4G این گوشی با شماره مدل SM-A725F و نسخه 5G با شماره مدل SM-A726B تولید می‌شود. با وجود اینکه بسیاری از کشورها در حال توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارتباطات 5G هستند، اما بعضی کاربران نیز به استفاده از ارتباطات 4G بسنده می‌کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ، گوشی گلکسی A72 مدل 4G دارای هشت گیگابایت حافظه رم بوده و به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز است. این تراشه در گوشی A52 مدل 4G نیز به کار رفته است. بنابراین به نظر می‌رسد تفاوت چشمگیری بین دو گوشی A52 و A72 از نظر توان تراشه‌ها وجود ندارد. احتمالاً گوشی A72 دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A72 دارای صفحه نمایشی با ابعاد ۶.۷ اینچ باشد، دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد. اعلام شده است که قیمت مدل 5G این گوشی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ یورو و مدل 4G نیز بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ یورو خواهد بود. البته شرکت سامسونگ هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است. این دو مدل گوشی گلکسی A72 در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی و در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 464147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.