البرزی ها با تمام قوا دفاع می کردند

سرمربی تیم بانوان سپاهان گفت: در نیمه دوم تاکتیک و نکات فنی را برای شکست صد بازیکنان دفاعی حریف را گوشزد کردم و موفق به گل زنی شدیم.

مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار با هیأت فوتبال البرز، اظهار کرد: بازی تیم البرز نسبت به بازی‌های قبل متفاوت بود. در تمام مدت ۷-۸ نفر از بازیکنان تیم حریف مقابل دروازه بودند و اجازه نفوذ به ما نمی‌دادند. ما سعی کردیم این سد را بشکنیم اما در نیمه اول نتوانستیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تاکتیک و نکات فنی را برای شکست سد بازیکنان دفاعی حریف را به بازیکنانم گوشزد کردم و موفق به گل زنی شدیم. ۸۰-۸۵ درصد از بازی مالک بازی بودیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

امیرشقاقی در خصوص استفاده نکردن از زهره کودایی دروازه‌بان اول تیم سپاهان، در این دیدار تصریح کرد: زهره کودایی در تمرینات قبل از بازی مقابل ارومیه به دلیل برخورد با تیرک دروازه آسیب جدی دید، برای همین نتوانستیم امروز از او در دروازه استفاده کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به تمام شدن بازی‌های رفت، گفت: با توجه به پخش شدن بازیکنان در لیگ‌های مختلف، لیگ بهتری را شاهد بودیم. اگر در سال‌های آینده به هیأت‌ها توجه بیشتری شود و باشگاه‌ها به کمک هیأت‌ها بیایند تا هر استان بتواند یک تیم در لیگ داشته باشد، هم باعث انگیزه در بین بانوان ورزشکار می‌شود و هم به پیشرفت فوتبال بانوان کمک می‌شود.

کد خبر 464135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.