از سپاهان اطلاعاتی نداشتیم

سرمربی تیم هیأت فوتبال البرز گفت: اطلاعاتی از شکل بازی تیم سپاهان نداشتیم. سپاهان از تجربه بیشتری برخوردار است و به خوبی توانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

پرستو کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص باخت در دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود را شاهد بودیم و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. سپاهان از تجربه بیشتری برخوردار است و به خوبی توانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

وی افزود: با توجه به اینکه فیلمی از بازی‌های سپاهان نداشتیم و اطلاعات کاملی از شکل بازی آنها در اختیارمان نبود، مجبور بودیم با یک سیستم دفاعی بازی را شروع کنیم تا تیم حریف را محک بزنیم.

کرمی با اشاره به گل‌های زده شده سپاهان در این بازی، گفت: نتیجه ۰-۰ در نیمه اول، نتیجه قابل قبولی برای هر دو تیم بود. بعد از اولین گل سپاهان که از روی خطای بازیکن ما اتفاق افتاد، توانستیم تیم را جمع کرده و به جلو برویم. با وجود اینکه در نیمه دوم هجومی بازی کردیم متأسفانه گل دوم هم دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما هرچه در توان داشتند انجام دادند. سپاهان تیم قوی است و بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد. بدنه اصلی تیم ما جوان است و آینده خوبی دارند و در فصل‌های آینده شاهد پیشرفت تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم البرز در خصوص گروهی که این تیم در آن قرار دارد اظهار کرد: در گروه سختی در کنار تیم‌های با تجربه‌ای مثل ذوب‌آهن، سپاهان و شهرداری بم قرار داریم و این کار را برای تیم ما مشکل کرده است.

کد خبر 464134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.