رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایانه‌ها در بالاترین سطح برای حفظ سلامت مسافران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تمرکز این سازمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط پایانه‌ها در بالاترین سطح به منظور حفظ کیفیت بهداشتی این مکان‌ها و سلامت مسافران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس محبوبی در حاشیه بازدید فرمانده انتظامی استان اصفهان از پایانه مسافربری کاوه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری این سازمان با نیروی انتظامی تعامل و همکاری خوبی داشته است و در  جهت حفظ امنیت اقدامات پیشگیرانه‌ای شده است.

وی افزود: در حال حاضر نظر به اهمیت حفظ سلامت مردم، تمام تمرکز این سازمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن در جهت حفظ کیفیت بهداشتی پایانه‌ها در بالاترین سطح و سلامتی مسافران است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده و تجهیز پرسنل انتظامات به دستگاه تب سنج لیزری، هر روز پرسنل و مراجعان در تمامی پایانه‌ها و دفتر سازمان غربالگری می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از حضور و حمایت‌های فرمانده انتظامی استان در همکاری با سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، اظهار امیدواری کرد: با همکاری نیروهای انتظامی سطح امنیت و آرامش پایانه‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

در این بازدید «سردار میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن بازدید از اتوماسیون بار پایانه کاوه بر لزوم ساماندهی خرده بارها در سطح شهر اصفهان تاکید کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی با این حوزه همکاری می‌کند تا آمار قاچاق کالا و حوادثی که از جابجایی بدون نظارت و غیراصولی به وجود می‌آید، کاهش یابد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: حضور نیروی‌های انتظامی مستقر در سطح پایانه‌ها تقویت خواهد شد که این اقدام در چند ماه آینده عملیاتی می‌شود.

کد خبر 464116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.