سپاهان در روز تساوی رقبا صدر نشین ماند

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم های سپاهان، وان و شهرداری سیرجان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنج لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _ ۵ دی ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای اصفهان، بم، سنندج، ایلام و سیرجان برگزار شد.

از گروه یک سپاهان میزبان نماینده البرز بود که این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه شد، گل‌های این دیدار را شقایق روزبهانی و فاطمه اردستانی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه شهرداری بم مقابل ذوب آهن به نتیجه تساوی رسید تا هردو تیم در امتیاز هفت مساوی شوند و ذوب آهن به خاطر اختلاف گل بیشتر در رده دوم قرار بگیرد.

همیاری آذربایجان غربی در این هفته استراحت داشت.

از گروه دو وچان با تک گل زهرا قنبری ملوان بندرانزلی را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رده دوم قرار بگیرد، ملوان بندر انزلی هم با شش امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه قرار بود پالایش گاز ایلام به مصاف قشقایی شیراز برود که این دیدار به دلیل انصراف قشقایی شیراز و مشکلات مالی این تیم لغو شد و نتیجه آن مشخص نیست.

در دیگر بازی گروه دو شهرداری سیرجان با تک گل ملیکا متولی و دو گل افسانه چتر نور سارگل بوشهر را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز و اختلاف گل بیشتر در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

کد خبر 464095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.