بصیرت روحیه مقاومت را تقویت می‌کند

امام جمعه بوئین میاندشت گفت: بصیرت روحیه مقاومت انسان را تقویت می‌کند تا بتواند در کارهای اقتصادی و فرهنگی کار و تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز جمعه در خطبه‌های شهر بوئین میاندشت با اشاره به تدوین شرط عدالت و راستگویی در مجلس شورای اسلامی برای نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار کرد: فردی که تمام بودجه کشور را در اختیار دارد باید عدالت را رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در بحران‌های مختلف کشور از خدمت به مردم دریغ نداشت، گفت: سردار سلیمانی اسوه مقاومت و بصیرت بود و نوع دوستی و خدمت به مردم یکی از ویژگی منحصر به فرد این سردار سلیمانی بود.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج و شهادت مظلومانه قواصان گفت: قواصان را در عملیات کربلای پنج با دست بسته به شهادت رساندند و ملت ایران هیچ گاه آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

اسکندری با بیان اینکه دشمن به دنبال سست کردن روحیه مقاومت است، افزود: بصیرت روحیه مقاومت انسان را تقویت می‌کند تا بتواند در کارهای اقتصادی و فرهنگی کار و تلاش کند.

وی با بیان اینکه پرستاران خط مقدم مقابله با بیماری کرونا بودند، گفت: تشکیل موکب و اجرای طرح غربالگری و کمک‌های مومنانه از زیبایی‌های نظام در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا است.

کد خبر 464088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.