قشقایی شیراز از بازی در هفته پنجم انصراف داد/ سپاهان به دنبال محکم کردن جای خود در جدول

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با چهار دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنج لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _ ۵ دی ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای اصفهان، بم، سنندج، ایلام و سیرجان برگزار می‌شود.

از گروه اول سپاهان میزبان نماینده البرز است. نماینده البرز در این فصل نمایش ضعیفی از خود نشان داده و در قعر جدول بدون امتیاز قرار دارد، سپاهان با پیروزی هفته گذشته مقابل همیاری آذربایجان غربی صدر نشین گروه شد حال باید دید رقابت بین صدر نشین و قعر نشین گروه با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

در دیگر دیدار این گروه شهرداری بم به مصاف ذوب آهن می‌رود. شهرداری بم هفته گذشته نماینده البرز را از پیش رو برداشت تا با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد، ذوب آهن هم که هفته گذشته استراحت داشت با شش امتیاز و اختلاف گل بیشتر نسبت به بم در رده دوم جدول قرار دارد.

از گروه دو وچان کردستان و ملوان بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند که وچان هفته گذشته در یک بازی پر گل قشقایی شیراز را شکست داد تا با ۹ امتیاز و اختلاف گل بیشتر نسبت به تیم دوم صدر نشین شود، ملوان بندر انزلی هم در یک بازی پرگل از شهرداری سیرجان شکست خورد تا با شش امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. ملوان با پیروزی در این بازی می‌تواند خود را به جمع صدر جدول نزدیک کند.

در دیگر بازی این گروه قرار بود پالایش گاز ایلام به مصاف قشقایی شیراز برود که این دیدار به دلیل انصراف قشقایی شیراز و مشکلات مالی این تیم لغو شد.

در دیگر بازی گروه دو شهرداری سیرجان به مصاف سارگل بوشهر می‌رود، قشقایی شیراز بدون هیچ پیروزی و تساوی با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شهرداری سیرجان با ۹ امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به وچان در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. شهرداری سیرجان در صورت پیروزی در این بازی و شکست وچان صدر نشین خواهد شد.

کد خبر 464052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.