راننده موتور سیکلت بعد از تصادف با اتوبوس جان باخت+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از جان باختن یک راننده موتور سیکلت بعد از تصادف با اتوبوس شهری در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف یک موتورسیکلت و اتوبوس شهری در اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

وی گفت: در این حادثه که در پل اندیشه اصفهان رخ داد، موتور سیکلت با یک دستگاه اتوبوس شهری برخورد سهمگین داشته است.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: علی رغم تلاش آتش نشانان متأسفانه راننده موتورسیکلت قبل از رسیدن آتش نشانان در دم جن باخت و جنازه وی توسط عوامل آتش نشانی آزاد سازی شد.

راننده موتور سیکلت بعد از تصادف با اتوبوس جان باخت+عکس

وی همچنین با اشاره به حریق آشپزخانه طبقه چهارم یک ساختمان هشت طبقه افزود: این حادثه در ساعت ۱۸ و هشت دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شش، هفت و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان از سرایت حریق به سایر طبقات جلوگیری شد و ساکنین در کمترین زمان ممکن از محل خارج شدند.

کد خبر 464020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.