انفجار مهیب در آستارا ۴ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: انفجاری مهیب در فاز دوم شهرک عباس آباد آستارا رخ داد که شدت انفجار باعث مصدومیت چهار نفر و رعب و وحشت شهروندان شد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع انفجار مهیب در یک ساختمان سه طبقه مسکونی در ساعت ۱۸:۳۵ امروز پنج شنبه چهارم دی ماه به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله چهار آتش نشان با دو خودرو اطفایی به محل حادثه در شهرک عباس آباد فاز دوم اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا عنوان کرد: شدت انفجار به حدی بود که یک واحد مسکونی در طبقه همکف و دو خودرو پارک شده در نزدیک ساختمان و شیشه‌های تعداد زیادی از خانه‌های اطراف نیز شکسته شده است.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه چهار نفر خانم به دلیل پرتاپ مصالح ساختمانی ناشی از انفجار مصدوم و با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

لطف جویی با بیان اینکه صدای مذکور ناشی از انفجار یک واحد مسکونی بر اثر نشت گاز از لوله بوده است. اضافه کرد: میزان خسارت وارده در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان، در حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 464014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.