قدر موقعیت ها را می‌دانستیم، اما بدشانسی آوردیم

مربی تیم تراکتور گفت: در نیمه اول روی یک غافلگیری گل اول را خوردیم و اگر داور حساسیست بیشتری روی محل ضربه مجدد نشان می‌داد، شاید دروازه ‌ما باز نمی‌شد باید حداقل پنج گل به تیم صنعت نفت می‌زدیم، اما متاسفانه بدشانسی آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان امروز (پنجشنبه) پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری، اظهار کرد: به تیم صنعت نفت و مردم آبادان تبریک می‌گویم و از هواداران پرشور تراکتور بابت این نتیجه عذر خواهی می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و اگر در نیمه اول بیشتر قدر فرصت‌ها را می‌دانستیم، نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: در نیمه اول روی یک غافلگیری گل اول را خوردیم و اگر داور حساسیست بیشتری روی محل ضربه مجدد نشان می‌داد، شاید دروازه‌ما باز نمی‌شد. باید حداقل پنج گل به تیم صنعت نفت می‌زدیم، اما متأسفانه بدشانسی آوردیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم و طبیعی بود که صنعت نفت برای استفاده از امتیاز میزبانی شرایط را در نیمه دوم تغییر بدهد، تصریح کرد: بازیکنان صنعت نفت را کنترل کردیم، اما گلی که خوردیم روی یک شرایط خاصی به ثمر رسید و فرصت جبران هم نداشتیم. امیدوارم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم و بازی مدنظر هواداران را ارائه بدهیم.

کد خبر 464002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.