می توانستیم پیروز میدان باشیم/باید در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم

مربی تیم ذوب آهن گفت: نتیجه بازی در مقابل تیم گل گهر سیرجان مساوی شد، اما می‌توانستیم بازی را پیروز باشیم باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلیچ امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری خود اظهار کرد: می‌دانیم تیم فوتبال گل گهر تیم خوبی است، این تیم به خوبی توپ را در میدان به گردش در آورد ما نیز در مقابل سعی کردیم از میانه میدان کار پرس را انجام بدهیم و در نیمه اول یک پنالتی داشتیم و به گل نیز رسیدیم.

وی ادامه داد: در چرخش توپ در زمین مشکل داشتیم و بازیکنان برای ضرورت پیروزی و کسب سه امتیاز کمی عصبی بودند، اما با تلاش پنالتی دیگری کسب کردیم و اگر پنالتی دوم گل می‌شد در مسیر سه امتیاز بودیم.

میلیچ افزود: بازی را خوب کنترل کردیم و در بین دو نیمه در خصوص گردش توپ با بازیکنان صحبت کردیم و در نیمه دوم این مشکل رفع شد و شانس‌هایی برای رسیدن به گل داشتیم. نباید فراموش کنیم گل گهر تیم خوبی است و آن‌ها موقعیت‌های گلزنی داشتند.

وی گفت: از بازیکنانم به خاطر تلاش آنها تشکر می‌کنم و همچنین به گل گهر تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند، نتیجه مساوی شد، اما می‌توانستیم بازی را پیروز باشیم. باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

مربی تیم ذوب آهن در ارتباط با پنالتی از دست رفته تیمش ادامه داد: فوتبال این چنین است و گاهی داور به نفع شما و گاهی به ضرر شما پنالتی می‌گیرد؛ ما در آخر هر تمرین پنالتی تمرین می‌کنیم بازیکنان بعضی مواقع تمرکز دارند و پنالتی را گل می‌کنند و در بعضی مواقع گل نمی‌زند.

وی در رابطه با دفاعی بازی کردن ذوب آهن افزود: این سبک بازی ما در تمرین همیشگی نیست که عقب بازی کنیم و در شرایط مسابقه برای بازیکنان پیش می‌آید که در فشار روانی ناخودآگاه عقب بازی کنند و زمانی که ما دو پنالتی داشتیم و چند موقعیت در جریان بازی ایجاد شد، نمی‌توان گفت بازی دفاعی بوده است.

میلیچ ادامه داد: در چرخش توپ در زمین مشکل داشتیم و بازیکنان برای ضرورت پیروزی و کسب ۳ امتیاز مقداری عصبی بودند. خوب تلاش کردیم و پنالتی دیگری کسب کردیم و اگر پنالتی دوم گل می‌شد در مسیر سه امتیاز بودیم.

وی افزود: بازی را خوب کنترل کردیم و در بین دو نیمه در خصوص گردش توپ با بازیکنان صحبت کردیم و در نیمه دوم این مشکل رفع شد و شانس‌هایی برای رسیدن به گل داشتیم. نباید فراموش کنیم گل گهر تیم خوبی است و آن‌ها موقعیت‌های گلزنی داشتند.

کد خبر 464001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.