صنعت مفت آبادان ۲ _ ۱ تراکتور/ بازیکن تراکتور عامل پیروزی صنعت نفت آبادان شد

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تیم نفت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور پنجشنبه_ چهارم دی ماه ۹۹_ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تیم میزبان صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور

ورزشگاه: تختی آبادان

داوران: پیام حیدری، فرهاد مروجی، محسن بابایی و سید علی اصغر مؤمنی.

ترکیب صنعت نفت آبادان: حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، محمد رضا غبیشاوی، حسن بیت سعید، محمد حسین زواری، طالب ریکانی و رضا خالقی فر.

سرمربی: سیروس پور موسوی.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: مسعود شجاعی.

کارت زرد:

صنعت نفت آبادان: رضا خالقی فر (دقیقه ۴)، مهدی حنفی (دقیقه ۱۶)، طالب ریکانی (دقیقه ۴۲)، فلاح زاده (دقیقه ۷۳)

تراکتور: اشکان دژاگه (دقیقه ۷۲)، امین اسدی (دقیقه ۸۶)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

صنعت نفت آبادان: رضاخالقی فر (دقیقه ۴)، هادی محمدی گل به خودی (دقیقه ۹۲)

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۴۶)

شرح بازی:

تراکتور بازی را بدون حضور محمد خانزاده شروع کرد، در همان دقایق اولیه بازی صنعت نفت آبادان موفق شد روی یک ضربه خطا به گل برسد و تا دقیقه ۱۰ سوار بر بازی باشد، بعد از آن تراکتور صاحب موقعیت‌هایی جدی شد و روند بازی را تا حدودی عوض کرد. تراکتور چند موقعیت صد در صد گل به دست آورد ولی بازیکنان این تیم نتوانستند گلی را به ثمر برسانند. در دقایق پایانی نیمه اول محمد عباس زاده گل تساوی را وارد دروازه نفت آبادان کرد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم تراکتور تقریباً بهتر از نیمه اول ظاهر شد و تا دقیقه ۶۰ خطری دروازه هیچکدام یک از تیم‌ها را تهدید نکرد. از دقیقه ۶۰، بازی میانه‌های زمین جریان داشت یک ربع پایانی را نفت در دست گرفته است. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، هادی محمدی روی ضربه ارسالی بازیکنان نفت آبادان دروازه خودشان را باز کرد تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع صنعت نفت آبادان تمام شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: اشکان دژاگه توپی روی دروازه صنعت نفت آبادان ارسال کرد که ضربه سر محمد زاده به تیر دروازه برخورد کرد و مدافعان نفت توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۲: مدافع صنعت نفت آبادان توپ را ناقص دفع کرد که توپ به فخرالدینی رسید، این بازیکن به تیکدری پاس داد او به جای گذاشتن یک بازیکن شوتی به سمت دروازه نفت زد که فلاح زاده آن را با پا دفع کرد، توپ برگشتی به احسان حاج صفی رسید که فلاح زاده شوت این بازکن راهم با دست به بیرون فرستاد.

دقیقه ۳۲: ضربه سر بازیکن تراکتور با اختلافی کم از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ساکی با جای گذاشتن فخرالدینی توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد که ضربه سر بازیکن نفت آبادان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: شوت محکم محمد رضا غبیشاوی را اخباری به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه بازیکن صنعت نفت آبادان را اخباری دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۴: زمانی که برای نفت آبادان خطا اعلام می‌شود طالب ریکانی خیلی سریع پاس را به رضا خالقی فر داد و این بازیکن هم از نبود دیگر بازیکنان تراکتور در زمین خود استفاده و در یک موقعیت تک به تک با اخباری توپ را وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه ۴۶: میلاد فخرالدینی توپی روی تیر دو نفت آبادان ارسال کرد که محمد عباس زاده با یک حضور به موقع گل تساوی تراکتور را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۲: بازیکن نفت ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که هادی محمدی دفاع تراکتور توپ را وارد دروازه خودی کرد.

کد خبر 463999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.