نقشه دختر عاشق پیشه برای انتقام گیری از خانواده‌اش

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دختر جوانی خبر داد که با همدستی خواستگارش از خانواده‌اش ۴۰۰ میلیون تومان وجه و طلا سرقت کرده بود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در رابطه با سرقت منزلی، اظهار کرد: بیست و سوم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۱۴ غیاثی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه شاکی اظهار کرده، ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و طلا از منزلش سرقت شده است، عنوان کرد: در پایش صحنه سرقت احتمال داخلی بودن سرقت قوت گرفت و مأموران پلیس موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات پلیسی دختر شاکی را به عنوان سارق شناسایی کرده‌اند، گفت: با دستگیری متهم، وی معترف شد، به علت مخالفت خانواده با خواستگارم به نام محمد نقشه سرقت را برای انتقام از خانواده‌ام کشیدم و با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول‌ها را سرقت کردیم و تمام اموال در اختیار یکی از دوستانم به نام سمیرا به امانت است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد و با تکرار همان صحبت‌های نازنین همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد.

بنابه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی کنجوریان افزود: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و کشف تمامی اموال، پرونده به دادسرا ارسال شد و با توجه به رضایت شاکی هر دو متهم آزاد شدند و پرونده مختومه شد.

کد خبر 463985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.