تقابل جذاب استاد و شاگرد برنده نداشت

دو تیم ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه یک، یک به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن اصفهان امروز (پنج شنبه ۴ دی ماه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که این دیدار با نتیجه ۱_۱ به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن، گل گهر

ورزشگاه: فولاد شهر

گل: علی دشتی (دقیقه ۱۱ برای ذوب آهن)، سعید صادقی (دقیقه ۵۸ برای گل گهر)

اخطار: سعید الهویی (مربی گل گهر دقیقه ۹)، ابراهیم تقی پور (مربی ذوب آهن دقیقه ۲۸)، علی دشتی (دقیقه ۴۸ از ذوب آهن) آرمین سهرابیان (دقیقه ۵۳ و ۲+۹۰ از گل گهر)، شهاب گردان (دقیقه ۶۰ از ذوب آهن)

اخراج: آرمین سهرابیان (دقیقه ۲+۹۰)

ذوب آهن: شهاب الدین گردان، وحید محمد زاده، سید عبداله حسینی، قاسم حدادی فر (حسین شنانی دقیقه ۸۶) علی دشتی (رضا حبیب زاده دقیقه ۷۹) میلاد جهانی، دارکو بیدوف (ابوالفضل عکاشه دقیقه ۹۰)، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی (عرفان پور افراز دقیقه ۷۹)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

سرمربی: رحمان رضایی

گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری (یوسف وکیا دقیقه ۹۰) پیمان رنجبری (یونس شاکری دقیقه ۴۶)، میلاد زکی پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح، گادوین منشأ

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: سید مهدی سید علی

شرح گل:

۱_۰ ذوب آهن: دقیقه ۸ بازی پس از برخورد بازیکن سلطانی مهر و پیمان رنجبری داور نقطه پنالتی را نشان داد. دارکو بیدوف پنالتی را زد که حقیقی توپ را دفع کرد اما محمد سلطانی مهر با یک پاس علی دشتی را برابر دروازه خالی قرار داد و دشتی اولین گل بازی را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

۱_۱ گل گهر: گادوین منشأ پشت محوطه جریمه توپ خوبی برای صادقی کاشت و صادقی با یک شوت خوب توپ را وارد وارد دروازه ذوب آهن کرد.

شرح بازی:

همانطور که پیش بینی می‌شد در نیمه نخست بازی هر دو تیم بازی جذابی به نمایش گذاشتند. گل گهری ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و حملات خطرناکی از طریق ارسال‌هایی که داشتند ایجاد کردند اما موفق به باز شدن دروازه ذوب آهن نشدند. ذوبی ها نیز در حملات خطرناک ظاهر شدند و صاحب دو پنالتی در نیمه نخست شدند که یکی را گل کردند و پنالتی دوم را میلاد جهانی به بیرون زد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام برسد.

در شروع نیمه دوم این گل گهری ها بودند که قصد داشتند گل خورده را جبران کنند و بدون امتیاز اصفهان را ترک نکنند و موفق شدند با حملات زیاد بالاخره با یک شوت دروازه گردان را باز کنند. پس از گل تساوی گل گهر هر دو تیم حملات خطرناکی را ایجاد کردند اما موفق به گشودن دروازه حریف خود نشدند و بازی در پایان با تساوی به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه خطرناک بازیکن گل گهر سیرجان در جلو دروازه بان ذوب آهن به مدافع این تیم برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه ۱۶: میلاد زکی پور از سمت راست دفاع ذوب آهن ارسال خطرناکی انجام داد اما صادقی مهاجم گل گهر به توپ نرسید و این موقعیت خطرناک برای گل گهر از دست رفت.

دقیقه ۱۸: ارسال بازیکن گل گهر از روی ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه و ضربه سر بازیکن گل گهر که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: ارسال مدافع سمت راست گل گهر بر روی دروازه ذوب آهن و ضربه سر پیمان رنجبری که باز هم از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: ضربه سنگین فرشاد محمدی مهر روی ضربه ایستگاهی از فاصله بسیار زیاد با واکنش خوب حقیقی مواجه شد و مانع از باز شدن مجدد دروازه تیمش شد.

دقیقه ۳۵: میلاد جهانی دومین پنالتی که به سود ذوب آهن اعلام شده بود را به بیرون زد.

دقیقه ۳۷: ارسال بازیکن گل گهر روی یک ضربه ایستگاهی درون محوطه جریمه و ضربه سر علیرضا ابراهیمی که پس از برخورد با تیر افقی دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: سانتر خطرناک بازیکن گل گهر و ضربه سر علیزاده بازیکن گل گهر که از کنار دروازه به اوت رفت.

۴۵+۳: ضربه خطرناک و سنگین صادقی بازیکن گل گهر که با اختلاف اندکی از بالای دروازه شهاب گردان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: ضربه روی پا از گادوین منشأ از روی خط محوطه جریمه که شهاب گردان با یک واکنش عالی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۵۴: ارسال خوب میلاد جهانی از روی ضربه ایستگاهی که به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه خطرناک گادوین منشأ که از بالای دروازه ذوب آهن به اوت رفت.

دقیقه ۷۳: علیزاده بازیکن گل گهر ضربه خطرناکی از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن زد که باز هم شهاب گردان با یک جای گیری خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۷۵: ارسال خطرناک بازیکن گل گهر از سمت چپ که پس از برخورد با مدافع ذوب آهن و شهاب گردان به طرز عجیبی وارد دروازه ذوب آهن نشد.

دقیقه ۷۸: ضربه سهمگین فرشاد محمدی مهر از فاصله زیاد که به تیر افقی دروازه علیرضا حقیقی برخورد کرد اما وارد دروازه گل گهر نشد.

دقیقه ۸۱: ارسال گادوین منشأ و ضربه خطرناک یونس شاکری که با عکس العمل خوب گردان توپ وارد دروازه ذوب آهن نشد.

دقیقه ۹۰: ارسال فرشاد محمدی مهر که دارکو بیدوف تأثیر اندکی روی توپ داشت و علیرضا حقیقی توپ را در اختیار گرفت.

نکات ویژه:

*سرمربیان دو تیم گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان قبل از شروع دیدار دو تیم با حضور در کنار عکس و خانواده مرحوم فروتن سرپرست اسبق تیم فوتبال ذوب آهن، ضمن قرائت فاتحه برای ایشان، برای خانواده وی آرزوی سلامتی نمودند.

*پس از اعلام پنالتی به سود ذوب آهن، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به شدت به تصمیم داور معترض بود.

*دقیقه ۲۸ پس از سرنگونی دانیال مؤمنی بازیکن ذوب آهن، داور اعتقادی به خطا نداشت و نیمکت ذوب آهن به شدت اعتراض کردند.

کد خبر 463983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.