کشف ۳ میلیارد ریال لوازم پزشکی قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف محموله‌ای لوازم پزشکی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند فردی مقدار زیادی کالای پزشکی را در یک انبار دپو کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران به انبار موردنظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۷ هزار و ۲۵۸ مورد لوازم پزشکی شامل ۲۱۵ هزار و ۵۵ سوزن طب سنتی، ۲۵ هزار و ۵۸۱ " موکسا" مخصوص طب سنتی، ۲۸ ماساژور مدادی، ۵۰ Dermaroller و ۴۴ لامپ حرارتی خارجی همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرهنگ ریاحی با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده، اظهار کرد: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اخلال گران اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 463979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.