پیولی: به میلان افتخار می‌کنم

سرمربی تیم میلان اعتقاد دارد که بازیکنانش در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و تیمش شایسته تحسین و ستایش است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پس از کسب یک پیروزی سخت در دقایق پایانی برابر لاتزیو، تیم میلان موفق شد سال ۲۰۲۰ را با صدرنشینی در رقابت‌های سری آ و بدون کسب حتی یک شکست در فصل جاری رقابت‌ها به پایان برساند.

استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان پس از دیدار شب گذشته تیم خود در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت: همیشه تلاش می‌کنیم که پیروز میدان شویم و در حال حاضر از شرایط بسیار راضی هستم. به بازیکنان افتخار می‌کنم و باور دارم که عملکرد آن‌ها تا این لحظه بی نظیر بوده است.

وی همچنین در رابطه با غیبت زلاتان اعتراف کرد: غیبت یک ستاره مثل زلاتان همیشه احساس می‌شود و می‌دانیم که با حضور او در ترکیب تیم همیشه بهتر خواهیم بود. زمانی که قهرمانی مثل زلاتان در تیم باشد به طور قطع ما تبدیل به تیم بهتری می‌شویم.

پیولی در خصوص دلیل کسب پیروزی‌های متوالی با روسونری اظهار کرد: دلیل پیروزی ما در مسابقات مختلف این است که ما بازیکنان قدرتمندی در اختیار داریم و من بازیکنانم را با هیچ فرد دیگری معاوضه نمی‌کنم. در سال ۲۰۲۰ فوق‌العاده عمل کرده‌ایم و روند ما کاملاً شایسته تحسین و ستایش است. با وجود اینکه سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما موفق شدیم که هر بار خودمان را پیدا کنیم و با ارائه عملکرد مناسب، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی میلان در پایان در خصوص احتمال خرید بازیکنان جدید گفت: از شرایط تیم راضی هستم و به هدف‌های خود در سال ۲۰۲۰ رسیدیم. اگر لازم باشد و فرصت مناسب پیش بیاید ممکن است بازیکنانی را به خدمت بگیریم، اما من در حال حاضر از بازیکنانی که در اختیار دارم کاملاً راضی هستم. عطش شدیدی برای پیروزی و درخشیدن در زمین مسابقه داریم و باید سعی کنیم این عطش را نگه داریم.

کد خبر 463938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.