بنزما به دنبال کسب جایزه پیچیچی

بهترین گلزن این فصل رئال مادرید فرصت دارد تا بالاخره در این فصل جایزه بهترین گلزن رقابت های لالیگا را کسب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا تیم رئال مادرید عملکردی نسبتاً قابل قبول داشته اما در این میان بدون شک بهترین بازیکن این تیم کریم بنزما بوده است که با بازگشت به شرایط آرمانی خود رهبری کهکشانی‌ها را بر عهده گرفته.

کریم بنزما اگرچه در طی سال‌های حضور رونالدو در ترکیب رئال مادرید نمی‌توانست آنچنان که باید و شاید ارزش‌های خود را نشان دهد، اما در حال حاضر وی به تنها بازیکن گلزن رئال تبدیل شده و با به ثمر رساندن نزدیک به ۳۰ درصد از گل‌های تیمش، وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید شب گذشته بار دیگر موفق شد در دیدار برابر خرانادا گلزنی کند تا ضمن کمک به تیمش برای کسب سه امتیاز مسابقه، خود را در صدر جدول گلزنان لالیگا نیز ببیند. او در حال حاضر در رقابت با جرارد مورنو و ایاگو آسپاس برای کسب عنوان آقای گلی است.

تا اینجای فصل سه گلزن برتر لالیگا، همگی هشت بار موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده‌اند که در این میان تنها کریم بنزما پنالتی زن تیم خود نیست و باید حتماً در جریان مسابقه گلزنی کند تا بتواند به عنوان پیچیچی برسد. جایزه پیچیچی هر ساله به بهترین گلزن رقابت‌های لالیگا اسپانیا اهدا می‌شود.

البته بنزما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق به زدن چهار گل شده است و در جدول گلزنان اروپا نیز جایگاه نسبتاً خوبی دارد. در حال حاضر تنها لواندوفسکی از بایرن مونیخ و هالند از دورتموند بازیکنانی هستند که بیش از بنزما موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

بهترین رکورد بنزما به ثمر رساندن ۳۲ گل در یک فصل از مسابقات لالیگا است و با توجه به شرایط لیونل مسی و نا آمادگی این بازیکن، کسب جایزه پیچیچی بیش از هر زمانی برای بنزما ساده‌تر شده است.

کد خبر 463934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.