پیشرفت ۷۰ درصدی فاز نخست تملک و احداث خیابان اطشاران

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز نخست و پیشرفت ۴۰درصدی فاز دوم تملک و احداث خیابان اطشاران (حدفاصل بزرگراه شهید آقابابایی تا مجموعه میلاد) خبر داد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی و اجرا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروژه مسیر حلقه حفاظتی (رینگ چهارم) و تقاطع غیر همسطح آفتاب (بزرگراه شهید اردستانی) با مبلغ آزادسازی ۲۵۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، افزود: درصد پیشرفت این پروژه ۹۳ درصد است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث ایستگاه قطار شهری میدان لاله و ایستگاه خیابان شاهد در حال اجرا است و برای احداث این ایستگاه‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از پیشرفت ۲۵ درصدی اجرای پروژه تملک و احداث خیابان عسگریه دوم (حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی) خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

شهبازی گفت: محوطه‌سازی و بدنه‌سازی نهر راران، احداث و اصلاح نرده‌های قدس و بزرگراه اردستانی، ساماندهی پیاده روهای پارک‌ها و پیاده روهای سطح منطقه، اصلاح هندسی کندروی بزرگراه آقابابایی، ساماندهی و ایمن سازی خیابان میثم و زیرسازی مسیر بی. آر. تی خیابان سروش تکمیل شده و از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری منطقه ۱۰ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های مناسب‌سازی منطقه، ادامه داد: مناسب سازی ضلع شمالی خیابان سروش، مناسب‎سازی خیابان پروین و مناسب‌سازی خیابان عسگریه اجرا و تکمیل شده است.

کد خبر 463931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.