قصد داریم ذوب آهنی متفاوت را نشان دهیم

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: کادر فنی توانمندی داریم که در کنار بازیکنان خوب نوید نتایج خوب را هم می‌دهد. به عنوان کاپیتان وظیفه همدلی بین بازیکنان و باشگاه را دارم تا با قدرت در یک فضای رفاقتی به نتیجه‌ای که مطلوب باشگاه است برسیم.

وحیده ایثاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که فصل قبل وجود داشت، بعد از پایان بازی‌های دور قبل برنامه ریزی بلند مدتی برای فصل جدید انجام شد که از شهریور ماه تمرینات را آغاز کردیم و به مرور زمان و بازیکنان مورد نظر به تمرینات اضافه شدند، تمرینات شکل منسجم‌تری گرفت و تا حدودی به آمادگی لازم رسیدیم.

وی با بیان اینکه دربی حساسیت ویژه خود را دارد، تصریح کرد: اصفهان در بحث رسانه‌ای موفق است و تمام بازی‌ها به صورت کامل پوشش داده می‌شود که اهالی فوتبال با دیدن صحنه‌هایی از بازی متوجه می‌شوند نتیجه برخلاف جریان بازی رقم خورد و عدم تمرکز ما در دقایقی از بازی باعث شد سپاهان نهایت استفاده را بکند و فوتبال روی بدشانسی خود را به ما نشان داد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در سه بازی اخیر به جز بازی با سپاهان که حق ما این نتیجه نبود، بقیه رقابت هارا به خوبی پشت سر گذاشتیم و تا حدود زیادی ذوب آهن را به جایگاه خود نزدیک کردیم.

ایثاری در خصوص بازی این هفته مقابل شهرداری بم، خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم که هدف اول ما صعود به مرحله بعد است. کادر فنی آنالیز بازی هارا انجام داده و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را در آوردند که تمرینات را در راستای آن برنامه ریزی کردند. با انگیزه خوبی رو در روی بم قرار می‌گیریم، تیم بزرگی هستند. هفت دوره قهرمان ایران شدند امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و با سربلندی بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی جوان ولی کار بلدی داریم، گفت: کادر فنی توانمندی داریم که در کنار بازیکنان خوب نوید نتایج خوب را هم می‌دهد. به عنوان کاپیتان وظیفه همدلی بین بازیکنان و باشگاه را دارم تا با قدرت در یک فضای رفاقتی به نتیجه‌ای که مطلوب باشگاه است برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: ذوب آهن تنها باشگاهی است که تیم بانوان آن از امکانات تیم فوتبال آقایان استفاده می‌کنند. تغییرات پس از ورود جواد محمدی مدیرعامل باشگاه به چشم آمد که جای تشکر و قدردانی دارد.

ایثاری در رابطه با برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: به دلیل کرونا تعداد بازی‌های لیگ کمتر، حساسیت بیشتر و کمی سخت‌تر شد ولی فدراسیون فدراسیون سلامتی بازیکنان را در نظر گرفته که برنامه ریزی خوبی انجام شده است. ماهم مانند تمامی رقبا می‌جنگیم تا از گروه صعود کنیم و ذوب آهن متفاوتی را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: سالگرد رکورد کلین شیت زهرا خواجوی را تبریک می گویم امیدوارم فصل خوبی را کنار هم سپری کنیم و بتوانیم این موفقیت هارا در بقیه بچه هاهم تداعی کنیم.

کد خبر 463914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.