تصویب بخشش ۵۰ درصدی آبونمان تاکسیرانان مشهدی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بخشش ۵۰ درصدی آبونمان تاکسیرانان تا پایان سال جاری با مصوبه شورای شهر خبر داد و گفت: به محض ابلاغ این مصوبه مراحل اجرایی آن طی خواهد شد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لایحه پیشنهادی شهرداری مشهد به شورای اسلامی شهر مبنی بر بخشش ۵۰ درصدی آبونمان تاکسیرانان خوشبختانه این لایحه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت و تصویب شد.

وی تاکید کرد: این مصوبه جهت تخفیف آبونمان تاکسیرانان تا پایان سال جاری است و برای اعمال این مصوبه منتظر طی مراحل قانونی و ابلاغ آن هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری تاکسیرانان کلیه خدمات مربوط به صدور و تمدید پروانه از طریق ارسال مدارک به شماره پیام‌رسان گپ شرکت‌های کارگزار امکان پذیر است.

وی از رونمایی ۴۹۶ دستگاه تاکسی نوسازی شده در این کلانشهر و افزایش تسهیلات در این راستا خبر داد.

محبی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تسهیلات نوسازی، انتظار می‌رود تاکسیرانان مشهدی هرچه زودتر از این فرصت برای نوسازی تاکسی‌های خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد تا ۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به تفاهم‌های شده روند طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در ماه‌های پایانی سال جاری با سرعت مناسبی در حال انجام است و در آن دو هزار ناوگان تاکسی فرسوده مشهد نوسازی می‌شود.

کد خبر 463897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.