صنعت نفت آبادان _ تراکتور/ شجاعی به دنبال سومین پیروزی متوالی

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور پنجشنبه_ ۴ دی ماه_ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶و۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان است.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور

ورزشگاه: تختی آبادان

داوران: پیام حیدری، فرهاد مروجی، محسن بابایی و سید علی اصغر مؤمنی.

ناظر: مسعود مرادی

آخرین رویارویی: تراکتور ۲ _ صفر صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال تراکتور در دو هفته گذشته با سرمربیگری مسعود شجاعی توانست دو پیروزی ارزشمند کسب کند که با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و به جمع مدعیان بازگشته است. قرمزپوشان تبریز با این دو پیروزی انگیزه زیادی مقابل صنعت نفت آبادان دارند تا با پیروزی خود را به صدر جدول نزدیک کنند، تراکتور در این دیدار همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و تنها خانزاده را به علت اینکه به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته از هفته آینده به زمین خواهند فرستاد.

در آن طرف زمین، صنعت نفت آبادان با سه پیروزی، دو باخت و دو تساوی با یک امتیاز کمتر نسبت به تراکتور در رده پنجم جدول قرار دارد، شاگردان پورموسوی دراین فصل بازی‌های خوبی ارائه دادند و حریفی نتوانسته از آنها به راحتی امتیاز بگیرد که این کار را برای تراکتوری‌ها سخت می‌کند.

فصل گذشته تراکتور و صنعت نفت آبادان دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در دور رفت صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد و در دور برگشت تراکتور با نتیجه دو بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.

کد خبر 463888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.