قهرمانی پورتو با پنالتی طارمی/ جدال استقلالی در قطر

در این هفته فوتبالی، لژیونرهای کشورمان عملکرد نسبتا خوبی داشتند که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان فوتبالیست کشورمان که در قالب لژیونر به در کشورهای مختلف مشغول بازی کردن هستند این هفته عملکرد نسبتاً خوبی داشتند که به شرح زیر است:

لیگ ستارگان قطر - هفته دهم

الخریطیات ۱ - العربی ۳

مهرداد محمدی ۷۵ و مهدی ترابی ۵۸ دقیقه در ترکیب العربی و پژمان منتظری ۶۵ دقیقه در ترکیب الخریطیات به میدان رفتند که محمدی موفق شد در دقیقه ۴۶ گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. العربی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت. الخریطیات هم با ۶ امتیاز قعرنشین است.

سوپرجام پرتغال - ۲۰۲۰

پورتو ۲ - بنفیکا صفر

مهدی طارمی که ۷۷ دقیقه در میدان حضور داشت، در دقیقه ۲۲ پنالتی گرفت تا بانی گل نخست تیمش باشد. پورتو با ۲۲ قهرمانی، رکورددار قهرمانی در سوپرجام پرتغال است.

اردیویسه هلند - هفته چهاردهم

دن‌هاخ صفر - زووله ۲

رضا قوچان‌نژاد که پس از ۷ هفته در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، ۷۴ دقیقه بازی کرد. زووله با این برد ۱۶ امتیازی شد و به رده یازدهم رسید.

جام حذفی پرتغال - یک‌شانزدهم نهایی

ماریتیمو ۲ - سالگیرش ۱

در روز استراحت امیر عابدزاده، علی علیپور از دقیقه ۷۱ برای ماریتیمو به میدان رفت. این مسابقه برابر رقیب دسته سومی به وقت‌های اضافه رفت و علیپور در ابتدای وقت‌های اضافی دوباره تعویض شد. ماریتیمو در مرحله بعد به مصاف اسپورتینگ‌لیسبون می‌رود.

لیگ ستارگان قطر - هفته دهم

الاهلی ۱ - القطر ۴

در جدال ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان ایرانی دو تیم، علی کریمی بر امید ابراهیمی پیروز شد تا القطر با ثبت پنجمین برد پیاپی ۱۸ امتیازی شده و به رده پنجم برسد. تیم ابراهیمی (که در دقیقه ۸۶ یک کارت زرد گرفت) نیز با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

کد خبر 463881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.