روزنامه های ورزشی ۴ دی ماه؛ سیاهی لشکرهایی که خوردند و خوابیدند

روزنامه های ورزشی ۴ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنج شنبه_ ۴ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " افشین قطبی: قلب پرسپولیس در فینال شکست " صحبت‌های افشین قطبی را نشان می‌دهد که می‌گوید به نمایش بازیکنان و کادر فنی در آسیا افتخار می‌کنم.

"خبر ورزشی" با عنوان " زنوزی نباید رئیس فدراسیون شود " اتحاد سرخابی را پس از صحبت‌های علیرضا منصوریان نشان می‌دهد.

" فرهیختگان ورزشی " برای دربی کری نخوانید حرف تان را در زمین بزنید" صحبت‌های فکری سرمربی استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد بازیکنانش باید حرف خود را در زمین بازی اثبات کنند.

" ابرار ورزشی" با عنوان " ۴ ایرانی کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا ۲۰۲۰" اشاره به قرار گرفتن اسامی شجاع خلیل زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در لیست کاندیدای مرد فوتبال آسیا ۲۰۲۰ دارد.

"شوت" با عنوان " سیاهی لشکرهایی که خوردند و خوابیدند" صحبت‌های قلیچ را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد مدیران پرسپولیس در قطر خوردند و خوابیدند.

" گل" با عنوان " پیشنهاد نساجی به فرهاد" اشاره به پیشنهاد تیم فوتبال نساجی به فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " مرسی کاپیتان پیام" اشاره به عملکرد پیام نیازمند مقابل مس رفسنجان دارد، نیازمند در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود.

"سبز سبزم" با عنوان " حمله برای یک پیروزی به امید یک قضاوت عادلانه" اشاره به بازی ذوب آهن و گل گهر سیرجان دارد که ذوب آهن با پیروزی در این دیدار می‌تواند نخستین پیروزی خود را در صورت قضاوتی عادلانه کسب کند.

کد خبر 463838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.