تذکر رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به «شورای شهر»

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه اختلاف موجب التهاب و از بین رفتن توان و انرژی مسئولین برای خدمت رسانی به شهروندان می شود، گفت: از اعضای شورای شهر می خواهم برای توسعه و آبادانی شهر کرمانشاه به اختلافات با شهردار پایان دهند.

به گزارش ایمنا، پرویز توسلی زاده امروز در بازدید از کارهای عمرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بزرگی در شهر کرمانشاه اجرا شده است، اظهار داشت: مردم باید در جریان پیشرفت این پروژه‌ها و هزینه‌های آن قرار بگیرند.

 وی به وظیفه دستگاه‌ها در بخش اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و جذب سرمایه استان در سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: پروژه قطار شهری، تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و تله کابین به عنوان سه پروژه مهم و اثرگذار در شهر کرمانشاه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه  پروژه تقاطع شهید سلیمانی را یکی از پروژه‌های مهم این شهر و حتی کشور دانست و افزود: ایجاد تله کابین برای شهر کرمانشاه با وجود فراهم بودن زمینه‌های لازم و تاثیرگذاری در جذب گردشگر و اقتصاد استان، مطالبه چندین ساله مردم این دیار بود که خوشبختانه با همت شهرداری هم اکنون در حال انجام است.

توسلی زاده با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه های عمرانی، تصریح کرد: مردم باید بدانند که در شرایط تحریم و کمبود امکانات چه کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی به موضوع اختلافات بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: به عنوان رئیس کل دادگستری خواستار پایان دادن به این اختلافات هستم و نباید بعضی از اعضای شورای شهر به اختلافات دامن بزنند و باعث ایجاد بد اخلاقی‌ها و رعایت نشدن حریم خصوصی افراد شود.

وی بیان کرد: به عنوان عضو هیات حل اختلاف شورای شهر از طرفین می‌خواهم که به این بد اخلاقی و حریم شکنی‌ها که شرعاً و قانون اشکال دارد، پایان داده شود، چرا که موجب التهاب و از بین رفتن توان و انرژی مسئولین برای خدمت رسانی به شهروندان می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه شهردار بدون مصوبه شورای شهر نمی‌تواند به شهروندان خدمت کند، گفت: جلسات شورا باید منظم برگزار شود و مسئولان تا وقتی مسئولیت دارد باید به شهر کرمانشاه رسیدگی کند.

توسلی زاده تاکید کرد: اعضای شورای شهر و شهردار هر دو برای ما محترم هستند و باید موضوعات و منافع شخصی را وارد مباحث کاری نکنند و تنها به فکر منافع مردم و توسعه شهر باشند.

منبع: فارس

کد خبر 463826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.