افزایش تعداد متوفیان ساوه/ ضدعفونی باکس‌های زباله بجنورد

در این بسته خبری از آغاز طرح درختکاری و واکاری درختان در سبزوار تا بازنگری در طرح تفصیلی ساری و بهره برداری از اپلیکیشن جامع تفکیک پسماندهای خانگی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون آباد

کوروش میرزایی، شهردار فرون آباد گفت: به منظور همراهی با کسبه و اصناف آسیب دیده از کرونا، سه ماه از عوارض کسب و پیشه تمام اصناف سطح شهر در سال ۹۹ بخشیده شد.

پوشش ۸۵ مورد حادثه توسط آتش نشانی قرچک

داوود مهدیزاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: تعداد ۸۵ مورد انواع حوادث طی آذر ماه سال جاری در قرچک رخ داده که توسط نیروهای سازمان پوشش داده شده است.

اپلیکیشن جامع تفکیک پسماندهای خانگی قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بهره برداری اپلیکیشن جامع تفکیک پسماندهای خانگی از درب منزل در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز طرح درختکاری و واکاری درختان در سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: به منظور حفظ و گسترش فضای سبز شهری و تکمیل کمربند حفاظتی شهر سبزوار، طرح درختکاری و واکاری درختان سطح شهر آغاز شد.

جمع‌آوری روزانه ۴ تن زباله در گلشهر

علی نیکبخت، شهردار گلشهر گفت: روزانه چهار تن زباله در این شهر جمع‌آوری شده و با یک دستگاه کامیون برای دفن به دشت شمال شهر انتقال داده می‌شود.

ضدعفونی باکس‌های زباله در بجنورد

ضدعفونی، آهک پاشی ریل باکس‌های زباله و کنترل دفع شیرابه زباله از باکس‌ها اقدامی است که به منظور جلوگیری از بروز آلودگی و بوی تعفن ناشی از انباشت زباله توسط پاکبانان مناطق شهرداری بجنورد انجام می‌شود.

شهرداری سنندج از تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کند

شهرداری سنندج در آئین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان آمادگی خود را برای حمایت از تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری اعلام کرد.

افزایش ۵۲ درصدی آمار متوفیان ساوه در هشت ماه امسال

هادی هنرمند، سرپرست سازمان آرامستان بهشت رضوان شهرداری ساوه گفت: تعداد فوت شدگان شهر ساوه از ۶۲۸ فوتی در هشت ماهه سال گذشته به ۹۵۶ فوتی در هشت ماهه سال جاری، افزایش داشته است.

بازنگری در طرح تفصیلی ساری

مرتضی بربسته، سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری ساری گفت: در راستای جلوگیری از تفکیک‌های غیرمجاز در ‏شهر ساری سیاست‌های جدی اتخاذ می‌شود و بازنگری طرح تفصیلی را در شورای عالی معماری و شهرسازی ‏کشور پیگیری خواهیم کرد.‏

پاکسازی پارک جنگلی لاله دزفول

در راستای احیای پارک جنگلی لاله و به منظور پاکسازی این محل، انجمن مردم نهاد محیط زیستی سفیران بانگ زمین با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول اقدام به جمع آوری زباله‌های رها شده در این پارک جنگلی کردند.

کد خبر 463817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.