افزایش بودجه زیباسازی شهری در اولویت شهرداری منطقه سه بندرعباس

شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: ایجاد نوآوری در شهر با انگیزه زیباسازی به طور جدی در تصمیمات شهرداری منطقه سه قرار گرفته است.

علی پاسلار زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه های عمرانی نقش اساسی در توسعه و گسترش شهر دارد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم پس از بررسی بودجه های استفاده شده در تمامی پروژه های عمرانی که به شهر و شهروندان ارائه داده‌ایم، بودجه بیشتری را در خصوص بالا بردن ظرفیت سیمای شهر و زیبایی بصری اختصاص دهیم.

پاسلارزاده با اشاره به اینکه در زمینه مبلمان شهری، ترمیم آسفالت معابر، ترمیم جداول و خدماتی که موجب زیبایی منظر شهری می شود اعتبار اختصاص می دهیم، اضافه کرد: خدمات رسانی در راستای زیباسازی شهر از اولویت های شهرداری منطقه سه است و با اختصاص بودجه بیشتر به عملکرد خدمات شهری شهرداری منطقه سه با رویکرد نوآوری در شهر و رفع نیازهای عمومی شهروندان، موجب گسترش در عملکرد نظام شهری می شود.

شهردار منطقه سه  با اشاره به اینکه در کنار همه فعالیت های عمرانی، بحث زیباسازی با افزایش المان ها و نورپردازی شهری که جزئی از مبلمان شهری محسوب می شوند پیگیری می‌شود، عنوان کرد: امروزه اهمیت و نقش مبلمان شهری در خدمات رسانی و زیباسازی شهر بیشتر به چشم می آید و از اجزای ضروری شهرها محسوب می شود. علاوه بر آن نورپردازی و روشنایی معابر و پارک ها از درخواست های مکرر شهروندان است که در ارتقای امنیت شهری بسیار مؤثر است.

کد خبر 463813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.