بیمه مربیان کشتی استان‌ها پیگیری می‌شود

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به توجه به وضعیت مربیان کشتی گفت: لیست مربیان فعال کشتی در استان‌های مختلف کشور درحال جمع آوری است تا برای بیمه این مربیان تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا دبیر چهارشنبه شب در دیدار با با پیشکسوتان، داوران و مربیان کشتی گفت: مربیگری در رشته کشتی چیزی فراتر از عشق است و برای مربیگری کشتی باید دیوانه وار پای کار بود.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح فنی مربیان کشتی افزود: توان بدنی و توان فکری در مربیگری کشتی در اولویت قرار دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت هماهنگی کاندیداهای ریاست هیات با این فدراسیون گفت: در انتخابات هیات های کشتی استانی، کاندیدای ریاست هیات ابتدا باید برنامه خود را به فدراسیون ارائه بدهند تا در صورت انتخاب طبق برنامه پیش بروند.

دبیر، همدلی، همراهی و کار منسجم و تشکیلاتی را لازمه موفقت این رشته ورزشی دانست و تاکید کرد: همانند امور دیگر، در کشتی نیز عامل اصلی موفقیت کارهای جمعی است.

وی افزود: کشتی آزاد و فرنگی برای من فرقی نمی‌کند و هیچ کدام نسبت به دیگر اولویت بالاتری ندارد بلکه باید هر دو این رشته ها به یک دید نگاه می شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به لزوم توجه به وضعیت مربیان کشتی گفت: : لیست مربیان فعال کشتی در استان های مختلف کشور درحال جمع آوری است تا برای بیمه این مربیان تدابیری اندیشیده شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 463797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.