تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس

در پی انتشار خبرهایی در درباره انجام پرواز بین ایران و انگلیس برخلاف مصوبات ابلاغ شده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد به هیچ وجه این اخبار صحت ندارد و حتی مسافرانی که با چندین پرواز بتوانند از انگلستان به ایران بیایند قرنطینه شده و از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

به گزارش ایمنا، با وجود تعلیق پروازهای ایران-انگلیس که با دستور وزیر بهداشت صورت گرفت برخی خبرها درباره انجام پرواز در این مسیر هوایی منتشر شده است اما تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره  اظهار کرد: این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ پرواز ورودی و خروجی از و به انگلستان نداریم.

وی افزود: آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته و به صورت یک طرفه انجام شد و پس از آن هیچ پروازی به انگلستان نداشتیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسافری می‌تواند از طریق کشور ثالثی از انگلستان به ایران پرواز کند؟ اعلام کرد: بسیاری از کشورها پروازهای خود به انگلستان را لغو کرده‌اند اما اگر مسافری از طریق کشورهایی که همچنان به انگلستان پرواز دارند به ایران بیاید، حتی اگر هفته‌ها از حضور او در انگلستان گذشته باشد از او تست و آزمایش های لازم گرفته شده و قرنطینه خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 463796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.