ذو آهن _ گل گهر/ تقابل استاد و شاگرد در هشتیمن هفته لیگ برتر

تیم های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان امروز (پنج شنبه ۴ دی ماه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

ذوبی ها هفته گذشته در اصفهان برابر تیم استقلال به تساوی صفر_ صفر رضایت دادند و از ۶ بازی خود در لیگ برتر، ۴ تساوی و ۲ شکست را در کارنامه ثبت کرده‌اند تا در رده پانزدهم جدول قرار گیرند.

در آن سمت شاگردان امیر قلعه نویی هفته گذشته در سیرجان با نتیجه ۳ بر ۱ تیم شهر خودرو را شکست دادند و از ۷ بازی خود ۴ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست کسب کرده‌اند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان اصفهان، صدر نشین لیگ برتر فوتبال هستند.

هر دو تیم در این بازی اهداف خود را دنبال می‌کنند. ذوب آهن هنوز در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است و شاگردان رحمان رضایی به کسب ۳ امتیاز در این بازی فکر می‌کنند تا بتوانند خود را از انتهای جدول بالا بکشند و بتوانند با روحیه بهتری لیگ را ادامه بدهند. همچنین ذوبی ها که چند هفته‌ای درگیر مسائل کرونا بودند، برای این دیدار بجز نبود محمد قریشی به دلیل مصدومیت، همه بازیکنان خود را در اختیار دارند و دست رحمان رضایی تا حدودی در این بازی باز است.

در آن سمت میدان نیز تیم گل گهر پس از پیروزی برابر شهر خودرو می‌خواهد روال پیروزی‌های خود را ادامه بدهد و امیر قلعه نویی در بازگشتش به اصفهان و قرارگیری برابر تیم سابق خود نمی‌خواهد با شکست، اصفهان را ترک کند.

نتایج بازی‌های برگزار شده هفته هشتم:

مس رفسنجان ۱ _ ۲ سپاهان اصفهان

پیکان ۱ _ ۱ سایپا

شهر خودرو ۲ _ ۲ آلومینیوم اراک

برنامه ادامه بازی‌های هفته هشتم:

ماشین سازی تبریز _ نفت مسجد سلیمان (پنج شنبه ۴ دی، ساعت ۱۵)

صنعت نفت آبادان _ تراکتورسازی تبریز (پنج شنبه ۴ دی، ساعت ۱۶:۴۵)

فولاد خوزستان _ نساجی مازندران (جمعه ۵ دی، ساعت ۱۶:۴۵)

استقلال _ پرسپولیس (نامعلوم)

کد خبر 463793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.