سریال قورباغه امشب پخش می‌شود

نماوا اعلام کرد که پس از حل مشکلات قضایی، سریال قسمت اول قورباغه که پخش آن متوقف شده بود، از امشب پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی "نماوا" با اعلام خبر مخش سریال قورباغه از امشب سوم دی‌ماه، نوشت:

"مخاطبین محترم نماوا که مشتاق تماشای سریال «قورباغه» بوده‌اید، حتماً می‌دانید تاخیر در پخش این سریال مربوط به مسایٔل قضایی بوده و نماوا از هفته‌های گذشته آمادگی پخش این سریال را داشته است.

در روزهای گذشته نماوا برای احترام به مخاطبان خود، با همراهی ساترا و وزارت ارشاد اسلامی و با تعامل با قوه‌قضاییه تلاش خود را معطوف به حل مشکلات پیش‌آمده، پیرامون پخش سریال «قورباغه» کرد تا شرایط پخش هر چه زودتر مهیا شود. بر همین اساس و طبق رایزنی با نهادهای ذی‌ربط و بر اساس دستور قوه‌قضاییه، به اطلاع می‌رسانیم مشکلاتی که پیرامون پخش سریال قورباغه وجود داشت برطرف شده و این سریال امشب به صورت انحصاری از نماوا و اپلیکیشن روبیکا منتشر می‌شود.

ضمن تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان، لازم به توضیح است پس از صدور مجوزهای لازم، این هفته، سریال «قورباغه» چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش خواهد شد و از هفته‌های آینده طبق برنامه از پیش اعلام شده، این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت ۲۰ از نماوا پخش می‌شود.

از همراهی شما مخاطبان گرامی که در این مدت پیگیر اخبار سریال «قورباغه» بودید کمال تشکر را داریم و از شما دعوت می‎‌کنیم امشب بیننده اولین قسمت سریال «قورباغه» از نماوا باشید. "

کد خبر 463792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 1
    آقااگه پخش شد ب ماهم بگیدنگاه کنیم ممنون
    • پویا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 0
      سلام روزهای چند شنبه ساعت چند پخش میشه