آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید ردانی پور، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز -چهارشنبه سوم دیماه- ساعت١٩ در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، مسیر شرق به غرب خیابان مسجدسید، خیابان ادیب در مسیر شرق به غرب، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، طول خیابان عبدالرزاق به صورت رفت و برگشت، مسیر شرق به غرب خیابان جی و هر دو مسیر خیابان بزرگمهر ترافیک سنگین است.

همچنین در مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، میدان انقلاب، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، مسیر غرب به شرق خیابان شهید مطهری، بلوار آیینه خانه در مسیر شرق به غرب، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، مسیر غرب به شرق بلوار دانشگاه، میدان آزادی، مسیر جنوب به شمال خیابان چهارباغ بالا و هر دو مسیر خیابان سعادت آباد نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

امروز ساعت١٤ در زیرگذر امام علی(ع) بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه اتوبوس حادثه ایی جرحی رقم خورد و آن محدوده پر ترافیک شد.

کد خبر 463791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.