رضایی: گل گهر فوتبال مدرنی را به نمایش می‌گذارد

سرمربی ذوب‌آهن گفت: همه می‌دانند که ذوب‌آهن از طریق قضاوت‌هایی که شده، زیاد متضرر شده است و امیدوارم همه این اتفاقات، اشتباهاتی باشد که صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان، اظهار کرد: در حالی به مصاف گل گهر می‌رویم که خدا را شکر تمام بچه‌هایمان تقریباً برگشته‌اند و تنها یک مورد مصدوم داریم که قریشی است. بازیکنانی که با پایان مدت بیماری کرونا اضافه شده‌اند، ۶-۷ نفرند و تقریباً چند روزی است که با تیم تمرین کرده و شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند. ولی بازیکنانی که از قبل بودند، شرایط‌شان خیلی بهتر است. خدا را شاکرم که همه بازیکنان هستند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص گل گهر، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امسال گل گهر جز تیم‌هایی است که متفاوت فوتبال بازی کرده و فوتبال مدرنی را در سبک و شیوه بازی به نمایش می‌گذارد.

افتخار شاگردی قلعه‌نویی را داشته‌ام

رضایی با بیان اینکه افتخار شاگردی قلعه‌نویی را در دوران بازیگری و هم مربیگری داشته، تصریح کرد: گل گهر مربی خیلی خوبی دارد. بالاخره قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و در زمان بازیگری و هم مربیگری، افتخار شاگردی‌شان را داشته‌ام. فوق‌العاده برای ایشان احترام قائلم.

وی افزود: قلعه‌نویی تیم خوبی دارد و بازیکنانش خوب و باتجربه هستند. فکر می‌کنم بازی خیلی مشکلی برایمان خواهد بود ولی ما نیز این هفته به خوبی تمرین کرده و توانستیم به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده و فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

در بازی با استقلال یک پنالتی برایمان گرفته نشد

رضایی با اشاره به اشتباهات داوری چند هفته اخیر برای ذوبی‌ها، گفت: اصحاب رسانه، فدراسیون، سازمان لیگ، نهادهای ذی‌ربط و غیره همه می‌دانند که ذوب‌آهن از طریق قضاوت‌هایی که شده، زیاد متضرر شده است و امیدوارم همه این اتفاقات اشتباهاتی باشد که صورت گرفته است. امیدوارم داوری در بازی فردا بهتر شود. حتی هفته پیش نیز یک پنالتی صد در صد باید برایمان گرفته می‌شد که کارشناسان به اتفاق آن را تأیید کرده و هیچ اختلاف نظری وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از گروه داوران می‌خواهم بتوانند قضاوت بهتری داشته باشند، اظهار اضافه کرد: نمی‌گویم عاری از اشتباه چرا که انسان اشتباه می‌کند اما امیدوارم حداقل آن را در بازی فردا ببینیم تا باز هم از این ناحیه ضرر نبینیم.

دیدار فردا، بازی قشنگی خواهد بود

رضایی در واکنش به پیش بینی هواداران درباره زیبایی دیدار ذوب آهن و گل گهر سیرجان، خاطرنشان کرد: حدسم این است که بازی قشنگی خواهد بود. همانطور که دیدار با استقلال واقعاً دو تیم بازی تهاجمی را به نمایش گذاشته و کمتر به لاک دفاعی فرو رفتند. دو تیم سعی کردند حمله کنند.

وی افزود: گل گهر نیز حتی زمانی که باخته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. امیدوارم با توجه به اینکه تقریباً ۷۰ درصد بازیکنان‌مان را با شرایط خوب بدنی در اختیار داریم، بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و همه هواداران و فوتبال دوستان عزیز لذت ببرند.

کد خبر 463781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.