انتظارات از تراکتور به خاطر حضور در آسیا زیاد است

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: انتظار از تراکتور نیز به عنوان تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا قرار است به عنوان نماینده ایران به میدان برود زیاد بوده و این تیم باید زیبا بازی کند و فوتبال با کیفیتی را ارائه بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بازی فردا رودررویی دو تیم بااصالت، ریشه‌دار و قابل احترام است. این دیدار کاملاً باارزش و تماشایی است که می‌تواند بازی جذابی شود.
وی افزود: صنعت نفت آبادان همیشه تیمی با کیفیت بوده که برای انجام بازی‌های زیبا تلاش می‌کند. در سوی مقابل انتظار از تراکتور نیز به عنوان تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا قرار است به عنوان نماینده ایران به میدان برود زیاد بوده و این تیم باید زیبا بازی کند و فوتبال با کیفیتی را ارائه بدهد.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه صنعت نفت جوانگرایی باارزشی انجام داده، تصریح کرد: حضور پورموسوی و امیرحسین پیروانی خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند. فردا بازی سختی داریم، اما روندی که در دو هفته گذشته داشتیم خوب بود و در بازی با پیکان هم نمایش زیبایی ارائه دادیم و پیروزی با ارزشی به دست آوردیم که تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌ها را ادامه دهیم.

چمنیان در خصوص غایبین تراکتور، خاطر نشان کرد: محمدرضا خانزاده از بند مصدومیت رها شده، اما برای اینکه مشکلی برای او پیش نیاید تصمیم گرفتیم از هفته آینده او را به زمین بفرستیم.

کد خبر 463766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.