سرمایه‌گذاری هلند برای تأمین ذخایر آب در آینده

بانک سرمایه‌گذاری اروپایی در نظر دارد مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به استان هلند شمالی کمک کند تا از این طریق، زمینه را برای تضمین ذخایر آب در آینده فراهم آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مؤسسه مالی هلند هفته گذشته از کمک ۱۰۰ میلیون یورویی بانک سرمایه‌گذاری اروپایی به استان هلند شمالی جهت تأمین آب در آینده خبر داد و اعلام کرد که این مبلغ به صورت وام به سران استان ارائه داده خواهد شد. گزارشات حاکی است که در پی افزایش اثرات جزایر گرمایی در سراسر جهان، استان هلند شمالی نیز از تغییرات اقلیمی در امان نمانده است و بیم آن می‌رود که در آینده با کمبود شدید آب مواجه شود.

بنابراین، مقامات رسمی استان تصمیم گرفته‌اند اقدامات لازم جهت تضمین آب کافی در آینده را انجام دهند که در این راستا، از سوی بانک سرمایه‌گذاری اروپا مبلغ هنگفتی را به صورت وام دریافت خواهند کرد. جالب است بدانید که مقامات هلندی قراردادی با سران بانک سرمایه‌گذاری اروپا امضا کرده‌اند که طی آن قرار شده است تا ۲۰ سال آینده کل مبلغ وام تسویه شود.

استاندار هلند شمالی رسماً اعلام کرده است که وام فوق را برای تضمین وجود آب آشامیدنی با کیفیت بالا از منبع تا شیرهای خانگی مورد استفاده قرار خواهد داد، ضمن اینکه اثرات ناشی از تغییرات آب و هوایی نظیر خشکسالی نیز به دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت. در واقع، ۱۰۰ میلیون یورویی که از بانک سرمایه‌گذاری اروپا دریافت خواهد شد برای ایجاد شهری سازگار با تغییرات آب و هوایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تأمین آب آشامیدنی تا سال ۲۰۵۰ در اولویت تمام اقدامات خواهد بود.

بنابراین، طی چند سال آینده زیرساخت‌ها و منابع ذخیره آب به طور قابل توجهی تغییر خواهد یافت و پیشرفته‌تر از قبل خواهد شد. علاوه بر این، ایستگاه‌های پمپ، امکانات انتقال آب از منبع به شیرهای خانگی و مدیریت پایدار تپه‌های ساحلی نیز از تجهیزات پیشرفته جدیدی برخوردار خواهد شد.

کد خبر 463765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.