پسته های خندان

ششصد و سی و شش شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پسته‌های خندان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به پیروزی سپاهانی‌ها در کرمان دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، روز گذشته از ساعت ۱۵ تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان در ورزشگاه شهدا مس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید. سپاهانی‌ها با گل‌های سجاد شهباززاده و سید محمد رضا حسینی با دست پر و یک سوغاتی دلچسب از رفسنجان به اصفهان بازگشتند.

"گل مس رفسنجان به درستی مردود اعلام شد" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های کارشناسان داوری دز خصوص صحنه‌های مشکوک سپاهان و مس رفسنجان پرداخته است. دقیقه ۲۴ دیدار سپاهان و مس، یک پاس به عقب سبب شد تا مرجان زاده ضربه غیرمستقیم در محوطه جریمه بگیرد. در دقیقه ۳۰ اما این موقعیت برای رفسنجانی‌ها را آذرباد برای سجاد آشوری کاشت که شوت او پس از برخورد به مدافع سپاهان و در ادامه دست مسیح زاهدی، با شوت پای چپ مهرداد رضایی تبدیل به گل شد، اما مهدی مرجان‌زاده داور مسابقه پس از مشورت با داور چهارم و کمک داور دوم از تصمیم خود صرف نظر و گل مس را مردود اعلام کرد. پس از این بازی کارشناسان مختلف داوری در مصاحبه‌های مختلف تاکید کردند که تصمیم داور صحیح بوده است.
"انتقاد شدید رحمان رضایی از مدیر عامل ذوب آهن" عنوان پایانی این نشریه است که اشاره به مصاحبه اخیر رحمان رضایی دارد. رضایی از با اشاره به مسائل داوری پیش آمده برای ذوبی‌ها، گفته: عجیب‌تر از این اتفاقات، سکوت عوامل باشگاه و شخص مدیرعامل است که ظاهراً متوجه نیست چه اتفاقی دارد می‌افتد و چه بلایی سر ذوب آهن آمده است. در این اوضاع نه تنها خودش صحبتی نمی‌کند بلکه بقیه را هم ممنوع‌المصاحبه می‌کند و به بازیکنان می‌گوید حق ندارید صحبت کنید. به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه کنند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض شود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 463750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.