آمادگی یزد برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد بر آمادگی کامل در استقبال از عید نوروز همانند سال‌های گذشته و همچنین تقویت منطقه محوری فعالیت‌ها تاکید کرد.

جعفر امین مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با مناطق پنج گانه شهر یزد برای استقبال شهر از عید باستانی نوروز اظهار کرد: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال در نظر داریم با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد نوروزی، پروژه‌های مطلوب و مناسبی را برای بهبود سیما و منظر شهر تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه کرونا نوروز امسال را همچون سال گذشته با شرایط خاص همراه می‌کند، افزود: قطعاً از حضور میهمانان نوروزی در ایام عید بی بهره هستیم، اما رسالت و وظیفه خود را تا حد امکان در تمام نقاط به منظور بهبود سیمای شهر میراث جهانی یزد و رضایتمندی شهروندان یزدی انجام خواهیم داد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به موضوع واگذاری مدیریت و نظارت فضای سبز به مناطق شهرداری گفت: یکی از اقدامات مؤثر در بهبود فضای سبز شهری، طرح منطقه محوری فضای سبز است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی جذاب و شاداب در سیما و منظر شهر اولویت اصلی در اجرای برنامه‌های استقبال از نوروز است و تلاش خواهیم کرد تا با همکاری سازمان‌های مرتبط و شهرداران مناطق این موضوع را تحقق بخشیم.

کد خبر 463747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.