همیاران پلیس و ترویج فرهنگ ترافیک در فضای مجازی

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از آغاز به کار استودیو مجازی همیاران پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد و گفت: در نظر است با همکاری دانش‌آموزان همیار پلیس، فرهنگ ترافیک در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها اشاعه و ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، در حاشیه بازدید از استودیوی همیاران پلیس راهور اصفهان، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری سازمان صدا و سیمای محلی اصفهان در نظر دارد از ظرفیت این استودیو استفاده و با همکاری دانش‌آموزان همیار پلیس فرهنگ ترافیک را در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها اشاعه و ترویج دهند.

وی با اشاره به نقش ۱۸ درصدی همیاران پلیس در کاهش تخلفات رانندگی، تصریح کرد: از یک دهه گذشته با اجرای طرح ابتکاری همیاران پلیس تخلفات رانندگی تا حد زیادی کاهش و فرهنگ ترافیکی رانندگان افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با همکاری آموزش و پرورش موفق شده از ظرفیت فضای مجازی آموزش و پرورش استفاده و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نقش فضای مجازی در آموزش دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک یک نقش بی بدیل و تأثیرگذار است که پلیس راهور نیز در این فضا وارد شده و امید است با بهره‌گیری از این فضا بتوانیم آموزش‌های لازم را ارائه و وقوع حوادث رانندگی را تا حد زیادی کاهش دهیم.

کد خبر 463742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.