آغاز تدوین برنامه هفتم توسعه در وزارت میراث‌فرهنگی

معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: این وزارتخانه پیش از ابلاغ دولت، به منظور استفاده از فرصت و پیش‌بینی برنامه‌های مناسب برای دوران پساکرونا، تدوین برنامه هفتم توسعه را آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث‌آریا، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار کرد: پیش از تدوین برنامه‌های توسعه، الزامات و موضوعات و سیاست‌های اصلی از سوی دولت به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود، وزارت میراث‌فرهنگی هنوز ابلاغی دریافت نکرده است اما تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار دارد.

او گفت: البته تدوین برنامه به طور رسمی آغاز نشده، اما برای استفاده از فرصت و پیش بینی برنامه‌های مناسب در دوران پساکرونا، معاونت‌های تخصصی این وزارتخانه، در حال انجام کارهای مقدماتی تدوین برنامه هفتم توسعه هستند.

خیاطیان اضافه کرد: معاونت‌های تخصصی وزارتخانه براساس سیاست‌ها و با نگاه به برنامه‌های بالادستی ابلاغ شده، برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه تدوین برنامه هفتم توسعه که در معاونت توسعه مدیریت فعالیت خود را آغاز کرده است ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: این برنامه‌های پیشنهادی در جلسه شورای مرکزی وزارتخانه که با حضور وزیر محترم و معاونان برگزار می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرند.

او در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در تدوین برنامه هفتم توسعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ما اهمیت دارد، رویکردها و اولویت‌های دولت است.

کد خبر 463729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.