ورود به آرامستان‌های نطنز تا اطلاع ثانوی ممنوع است

شهردار نطنز گفت: ورودی آرامستان‌های شهر نطنز مسدود شده است و با نصب بنر از شهروندان خواسته‌ایم از حضور در این مکان خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، علی پیراینده با اشاره به وضعیت نارنجی و شکننده شهرستان نطنز اظهار کرد: در این روزها که دائماً از رسانه‌های ملی و فضای مجازی خبر فوت عزیزانمان را بر اثر ابتلاء به کرونا می‌شنویم، ناراحت می‌شویم.

وی افزود: درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ضدعفونی دست‌ها، استفاده از ماسک و خودداری از برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری را بارها شنیده‌ایم، اما یک نکته دیگری که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد حضور نیافتن در آرامستان‌ها است.

شهردار نطنز تاکید کرد: متأسفانه با توجه به امکانات کم شهرداری نطنز بستن ورودی‌های آرامستان‌ها امکان پذیر نیست، لذا از شهروندان بافرهنگ این شهر کهن می‌خواهیم از حضور در این اماکن خودداری کنند.

پیراینده اضافه کرد: شهرداری نطنز ورودی آرامستان‌های این شهر را با نیوجرسی مسدود کرده است و با نصب بنر از شهروندان خواسته‌ایم به آرامستان مراجعه نکنند.

وی گفت: از دیگر اقدامات شهرداری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پاکسازی و ضدعفونی معابر شهری، بستن ورودی‌های پارک‌ها، اعلام هشدارهای بهداشتی با خودرو آتش‌نشانی، نصب دستگاه ضدعفونی پایی در ورودی شهرداری، توزیع ماسک و مایع ضدعفونی کننده بین کارکنان و آموزش آنان بوده است.

کد خبر 463721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.