بوستان باراجین سرمایه ملی است

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: بوستان باراجین سرمایه ملی است و باید برای صیانت از آن تلاش کنیم.

به گزارش ایمنا، حمید ضیایی، اظهار کرد: حفظ و صیانت از بوستان ملی باراجین به عنوان یکی از سرمایه‌های عظیم ملی از دغدغه‌های اصلی شهرداری قزوین است.

وی افزود: سیاست‌های حفظ و نگهداری، ابقاء و تثبیت محدوده پارک ملی باراجین بر اساس مصوبه کارگروه تخصصی شهرسازی و معماری استان قزوین تبیین و مقرر شده تا پروژه‌های مورد نظر در این بوستان تنها در ۴۱ نقطه مصوب و در مقیاس کلان در قالب پروژه‌های پنج هکتاری در محدوده بوستان باراجین عملیاتی و اجرا شود تا از آسیب و یا تخریب محیط زیست جلوگیری شود.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با اشاره به اهمیت و جایگاه این بوستان تصریح کرد: این بوستان یکی از سرمایه‌های عظیم ملی است و مدیریت شهری قزوین قصد دارد تا با بکارگیری سیاست‌ها و برنامه‌های جامع عملی خود آن را حفظ و تقویت کند.

ضیایی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش زیست محیطی این بوستان، شهرداری قزوین تلاش می‌کند تا ضمن تأمین رفاه حال شهروندان و گردشگرانی که قزوین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، زیرساخت‌ها، تأسیسات و یا سرمایه‌گذارها را در قالب طرح‌های گردشگری و با رعایت کلیه قوانین و مقررات مصوب کارگروه تخصصی شهرسازی و معماری استان قزوین اجرا کند.

کد خبر 463720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.