بهره‌برداری از ورزشگاه سهراب در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: هفته آینده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، ۶۹۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ورزشی از جمله ورزشگاه سهراب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورزشگاه سهراب به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که ۹۵۰ متر مربع آن شامل ساختمان اداری و سالن ورزشی و رزمی است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه سهراب مطابق با استانداردهای روز دنیا احداث شده است، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این ورزشگاه ۶۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: ساماندهی مادی بهار با صرف مبلغ شش میلیارد ریال، ساماندهی پارک گلبرگ با مبلغ سه میلیارد ریال، ساماندهی پیاده‌رو خیابان برازنده با مبلغ سه میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این منطقه است.

وی افزود: ساماندهی کانال آب خیابان بعثت دو میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت در سطح منطقه با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و ساماندهی میدان عاشق اصفهانی با مبلغ ۱۴ میلیارد ریال نیز انجام شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده (هفتم دی ماه ۹۹) کلنگ خیابان ۳۶ متری سودان به زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: برای انجام عملیات اجرایی این خیابان ۱۵۰ میلیارد ریال و برای آزادسازی آن مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 463693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.