کرونای انگلیسی به اطراف خلیج فارس رسید

وزارت بهداشت عمان از ثبت چند مورد ابتلا به نوع جدید کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، کرونا در انگستان شکل جدیدی گرفته است. موارد جدید کرونا در این کشور حاکی از شکلی جهش یافته از ویروس کرونا است. جهش کرونا در انگلستان موجب شد بعضی کشورها پروازهای خود را به این کشور لغو کنند.

وزارت بهداشت عمان اعلام کرد مواردی از ابتلا به کرونای نوع جدید (نوع جهش یافته) در این کشور مشاهده شده است. در این زمینه «احمد بن محمد بن عبید السعیدی»، وزیر بهداشت عمان اعلام کرد که چهار مورد ابتلا به کرونای نوع جدید در بین افرادی که از انگلستان به عمان برگشته بودند دیده شده است.

روز گذشته دولت عمان اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس کرونا از امروز ساعت یک صبح به مدت یک هفته همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می‌بندد. تلویزیون رسمی عمان اعلام کرد که این تصمیم در پی تدابیری اتخاذ می‌شود که کشورهای مختلف در پی شیوع گونه جدید از ویروس مرگبار کرونا در پیش گرفته‌اند.

در همین حال عربستان نیز همه پروازهای بین المللی را در پی اعلام شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا به مدت یک هفته به حالت تعلیق در آورد. کویت نیز پروازها از انگلیس به این کشور را در پی ظاهر شدن گونه جدیدی از ویروس کرونا ممنوع کرد.

منبع: فردا نیوز

کد خبر 463684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.