نصب تندیس شهید سلیمانی در شهرکرد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: تندیس سردار سلیمانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون تومان جهت نصب در میدان شهدا ساخته می‌شود.

به گزارش ایمنا، اکبر ایازی با بیان اینکه فضاسازی سیمای بصری شهر با محوریت بصیرت و دشمن‌شناسی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد مرکزی از طریق چاپ و نصب بنر در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر ازجمله برنامه‌های این دهه است.

وی با بیان اینکه طرح پیامکی بصیرت ویژه کارکنان شهرداری اجرا می‌شود، افزود: این طرح با محتوای ولایتمداری، شناخت ابعاد فتنه و بصیرت در شرایط کنونی در قالب ارسال پیامک به‌صورت روزانه ویژه کارکنان اجرا می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد عنوان کرد: اختصاص سه بیلبورد بزرگ پازلی سطح شهر به دو مناسبت ۹ دی و اولین سالگرد سردار سلیمانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسابقه کتاب‌خوانی «یادت باشه» با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار و نفرات برتر مسابقه معرفی و تجلیل می‌شوند.

ایازی با اشاره به ساخت تندیس سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تندیس سردار سلیمانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون تومان جهت نصب در میدان شهدا ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تبیین بصیرت و فتنه گفت: در راستای اجرای این طرح از دو سخنران برجسته دعوت و مشارکت و همکاری مؤثر با ادارات، نهادها، هیأت و تشکل‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها و فضاسازی شهر انجام شده است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تهیه کتاب الکترونیک «بصیرت و استقامت» با ضمیمه فتنه (گزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بصیرت و استقامت و فتنه) و ارائه به کارکنان و خانواده‌ها جهت مطالعه و بهره‌برداری و شرکت در مسابقه فرهنگی و همچنین انتشار در فضای مجازی نیز ازجمله این برنامه‌ها است.

ایازی با بیان اینکه پاسداری و صیانت از ۹ دی یکی از وظایف مجموعه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ها است، ادامه داد: در این راستا رسانه‌ها باید جریانات و زوایای گوناگون فتنه ۸۸ را واکاوی کرده و ابعاد مختلف آن را به انتشار گذاشته تا نقطه کور و تاریکی در آن باقی نماند.

کد خبر 463679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.