کارکنان شهرداری همپای کادر درمان تلاش می‌کنند

شهردار یاسوج گفت: برخی از خانواده‌ها وقتی عضوی از خانواده خود را در درگیری با ویروس کرونا از دست می‌دهند جرات غسل و کفن و دفن را ندارند، اما نیروهای شاغل در سازمان آرامستان‌ها انجام این فریضه‌ شرعی را بر عهده می‌گیرند.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم گفت: تلاش نیروهای شهرداری در مبارزه با کرونا ویروس، همپای کادر درمان است؛ شیوع کرونا باعث شده تا فعالیت‌های گردشگری و تفریحی قریب به ۱۰ ماه در پایتخت طبیعت ایران تعطیل شود و همین امر سبب ایجاد فشارها و خسارات متفاوت به سازمان‌ها و افراد فعال در این حوزه شده است.

وی افزود: یکی از دستگاه‌هایی که در اثر شیوع کرونا متحمل خسارات فراوان شد شهرداری یاسوج است، برخی پرسنل این شهرداری با مشکل پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود مواجه هستند و شرایط مالی در این سازمان بسیار وخیم است.

شهردار یاسوج با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهرداری یاسوج در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: تلاش نیروهای شهرداری به‌ویژه در سازمان‌های پسماند و آرامستان‌ها کمتر از تلاش کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا نیست.

مقدم با بیان اینکه در اوایل شیوع کرونا در آرامستان‌ها با چالش غسل و کفن و دفن اموات کرونایی روبرو بودیم, گفت: نیروهای شهرداری در غسل و کفن و دفن فوتی‌های کرونایی دوشادوش نیروهای دیگر سازمان‌ها نظیر مراکز بهداشتی تاکنون پیش رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌ها وقتی عضوی از خانواده خود را در درگیری با ویروس کرونا از دست می‌دهند جرأت غسل و کفن و دفن را ندارند در حالی که نیروهای شاغل در سازمان آرامستان‌ها چنین فریضه‌ی شرعی را بر عهده می‌گیرند.

شهردار یاسوج افزود: نیروهای شهرداری در مواجه با ویروس کرونا آسیب دیده‌اند و ما انتظار داریم که همانند نیروهای کادر درمان به این افراد نیز توجه ویژه شود.

مقدم به خدمات نیروهای سازمان پسماند در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: نیروهای خدماتی در سازمان پسماند که مسؤلیت جمع‌آوری و امحا زباله‌های عفونی و کرونایی را برعهده دارند از نظر سلامتی در خطر هستند و خانواده‌های این کارکنان در حالت استرس و اضطراب به‌سر می‌برند.

کد خبر 463673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.