پیام مسی پس از شکستن رکورد پله

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکستن رکورد اسطوره فوتبال برزیل، پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، لیونل مسی با گلی که بامداد امروز (چهارشنبه) در برتری ۳ بر صفر بارسلونا در خانه وایادولید در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا به ثمر رساند، ششصد و چهل‌وچهارمین گلش بری بارسا را به ثبت رساند و با عبور از رکورد ۶۴۳ گل پله برای تیم سانتوس، تبدیل به رکورددار بیشترین گل‌زده برای یک باشگاه شد.

مسی ۳۳ ساله پس از این بازی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «زمانی که فوتبالم را شروع کردم، هرگز فکرش را نمی‌کردم که بتوانم رکوردی بزنم، چه برسد به رکوردی که امروز زدم و متعلق به پله بود».

در ادامه پیام لئو آمده است: «تنها می‌توانم از تمامی کسانی که در این سال‌ها به من کمک کرده‌اند، هم‌تیمی‌هایم، خانواده‌ام، دوستانم و تمامی کسانی که هر روز از من حمایت کردند، تشکر کنم».

مسی که از سال ۲۰۰۳ در عضویت باشگاه بارسلونا است و یکسال پس از آن هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، تاکنون در ۷۴۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته که حاصلش ۶۴۴ گل‌زده بوده است.

او که بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، تاکنون ۳۳ جام مختلف را با آبی‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 463664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.