توسعه شهرهای اقماری اصفهان و استقلال ناوگان اتوبوسرانی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: منطقه برخوار و شاهین شهر از اصفهان جدا شده است و سازمان اتوبوسرانی مستقل دارد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محدوده سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان، اظهار کرد: از سال ۱۳۴۲ که شرکت‌های واحد اتوبوسرانی به صورت رسمی تأسیس شد، سرویس‌دهی به حومه شهر نیز جزو وظایف این شرکت محسوب شد، زیرا اکثر محدوده حومه، هنوز به شهر تبدیل نشده بود یا شهرهایی با جمعیت و امکانات کم بودند.

وی افزود: به عنوان مثال سرویس‌دهی سمت شمال شهر (منطقه برخوار) و شهر بهارستان به طور کامل تحت پوشش اتوبوسرانی اصفهان بود، اما با افزایش جمعیت و تقاضا برای سفر، تعدادی از شهرها به لحاظ ساختاری دارای سازمان حمل و نقل مستقل شدند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: حدود پنج سال قبل دستورالعمل تشکیل سازمان‌های حمل و نقل عمومی از طرف وزارت کشور ابلاغ شد و در این استان علاوه بر سازمان‌های موجود، شش سازمان دیگر شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه برخوار و شاهین شهر از اصفهان جدا شده و سازمان اتوبوسرانی مستقل دارد، تصریح کرد: اتوبوسرانی اصفهان در حال حاضر به محدوده شهرستان اصفهان، قهجاورستان و درچه (با توجه به نیاز فعلی هر چند جزو محدوده جغرافیایی نیست) سرویس‌دهی می‌کند.

روحانی گفت: در حال حاضر چهار خط اتوبوسرانی اصفهان در بخش مرکزی (شمال و جنوب زاینده رود) و دو خط در شهر فلاورجان فعال است.

وی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گام‌های مهمی در راستای بهبود مستمر عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و همچنین کنترل و کاهش خطرات، عوامل زیان آور محیط کار و جنبه‌های زیست‌محیطی برداشته است که باعث سرویس‌دهی روان، منظم، ایمن و پاک به مسافران می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: این شرکت در ادامه موفقیت‌های کسب شده ضمن رعایت قوانین و مقررات موجود، اقدام به پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای ISO9001.2015 به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت، ISO14001.2015 به عنوان الگوی سیستم مدیریت محیط زیست و OHSAS18001.2007 به عنوان الگوی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی کرده است.

کد خبر 463662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.