ابتلای یک هزار نفر در شهرداری اصفهان به ویروس کرونا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۳۰ آذرماه سال جاری یک هزار نفر از کارکنان شهرداری به این ویروس مبتلا شده و ۹۹۶ نفر از آنها بهبود یافته‌اند.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار نفر کارکنان شهرداری اصفهان مبتلا به کرونا، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه سعی شده پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا به صورت کامل رعایت شود، گفت: از کارکنان شهرداری غربالگری کرونا شده و نتیجه آن ابتلای تعدادی از کارکنان به کرونا را محرز کرد که برای درمان قرنطینه خانگی شدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری با برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان راهکارهای پیشگیری از ابتل به کرونا و نحوه ضدعفونی کردن و گندزدایی وسایل را آموزش داده است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا از طرف سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پاندمی و بیماری همه‌گیر جهانی معرفی شده است که شهرداری نیز از تبعات این موضوع مستثنی نبوده است، اظهار کرد: با بروز شرایط کرونایی، کمیته اقتصادی و برنامه‌ریزی به عنوان محور ساماندهی برنامه‌های مالی و برنامه‌ای شهرداری تشکیل شد که این دو کمیته نقش محوری برای پیش بینی برنامه‌های آینده را داشتند.

صادقیان تاکید کرد: در شهرداری اصفهان شیوع کرونا به عنوان تهدید و فرصت مورد توجه قرار گرفته و علی‌رغم شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا با تدابیر ویژه موفق به انجام اقدامات در بخش‌های اجرایی و عمرانی بودیم که امیدواریم رضایت‌مندی شهروندان را همراه داشته باشد.

کد خبر 463630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.