پلمب پنج سفره‌خانه متخلف در کاشان

مسئول بهداشت محیط منطقه کاشان از پلمپ پنج سفره‌خانه متخلف در کاشان که عرضه پنهانی قلیان و برگزاری جشن تولد و عروسی داشتند خبر داد.

مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت پنهانی سفره‌خانه‌ها در کاشان، اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط کاشان در بررسی‌های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که سه سفره‌خانه در مرکز و حاشیه کاشان به صورت پنهانی و چراغ خاموش مشغول توزیع قلیان هستند.

وی ادامه داد: دو سفره‌خانه دیگر هم اقدام به برگزاری مراسم جشن عروسی و  تولد کرده و جمعیتی حدود ۷۰ نفر بدون رعایت موارد بهداشتی در این مراکز تجمع پیدا کرده بودند، این در حالی است که با توجه به فعالیت این اصناف، خارج از قوانین پروتکل صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است.

مسئول بهداشت محیط منطقه کاشان با بیان اینکه همه اصناف باید پروتکل‌های بهداشتی صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند، تصریح کرد: کارشناسان بهداشت با همکاری مأموران انتظامی در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذی‌صلاح و تعطیلی مراکز و اصناف متخلف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط شکننده است و نباید درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا عادی انگاری شود، اضافه کرد: مردم و اصناف باید قوانین و پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم و وضعیت تلخ اردیبهشت ماه تکرار نشود. در این زمینه با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 463593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.